Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?

Wilt u na uw betaalde bestelling uw order aanpassen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Hoe pas ik mijn adres gegevens aan

U kunt uw adres gegevens aanpassen via uw account. Komt u er niet uit dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Kan ik dezelfde dag mijn pakketje ontvangen?

Helaas is dat nu nog niet mogelijk. Uw pakketje wordt dezelfde dag verstuurd via PostNL waarna het vaak binnen 24 uur geleverd wordt. 

Hoe werkt de betaling?

Wij hebben een samenwerking met Klarna. Deze betaalprovider maakt het mogelijk om te betalen met iDeal, Creditcard en Afterpay. 

Mijn betaling is niet gelukt

Als uw geld niet van uw rekening is afgeschreven kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Lukt dit ook niet, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Hoe werkt retourneren?

U kunt uw pakketje retourneren via zowel PostNL en DHL. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Op de retouren pagina vindt u meer informatie. 

Wat kost het om te retourneren?

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan lopen uiteen van €6,95 tot €7,50 per pakketje bij bijvoorbeeld PostNL en DHL.

Waar moet ik naar terugsturen?

De adresgegevens vindt u op de retouren pagina. 

Nog steeds vragen? 

Neem contact op met onze klantenservice.

Neem contact op